One night to be confused





bilder från annicas lägenhet och lite mellanmål där en eftermiddag 

Vaknade, gjorde lite nytta och sen gick jag och Matte och köpte pizza till frukost/lunch vilket jag tycker jag förtjänade. Min var god men med en aning mycket vitlök på (då händerna fortfarande luktar).

Matte somnade till Schindler's list och jag var påväg jag också, men gick då snabbt upp och tog hand om disk i stället. Jag har minsann saker att göraidag, tänkte jag.
Sakerna jag hade in mind var samhällsredovisningen, som jag ska ha klar tills ikväll. Endast den. 

Fick en kallelse till doktorn idag, känner mig stor eftersom den var adresserad direkt till mig. Ingen förmyndare här inte. Nix. 

Tänker på Bella och hoppas hon har det fint. Tänker på fredag och på det fina vädret utomhus. 
Tänker på allt som ska bli klart nästa vecka och känner att jag måste sätta igång nu. 

Jag älskar lediga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0