Vimmel på slisk

Innan folk som har lite ansvar för mig (hade?) började läsa vad jag skriver här skrev jag om exakt samma saker som jag skriver nu. Och jag klarade mig bra då, innan ni visste vad jag skrev, och nu när ni vet vad jag skriver ska jag nog klara mig bra ändå. Don't worry, i'm fine.

bilden fick inte vara kvar

Mina högtalare lägger av nu och allt med helgen var bra förutom jag. 
Jennifer tog hand om mig och fixade mig snygg i fredags och så gick vi på toaletten tillsammans. I lördags körde bilarna farligt och jag åkte till fina fina Matte som jag älskar mest av allt allt allt på denna jord. Vi gick till City Gross som var den mysigaste mataffären jag har varit i, det var långt att gå dock. Jag somnade klockan 19 på kvällen och vaknade på natten. Tog en powernap på morgonen och sen åkte jag till IKEA, nästan. För de va tomt där så det var ingen idé att gå in. Jag började nästan gråta på Hälla shopping och mamma köpte en mascara till mig som va jättedyr men jättebra. Jag och alva fick varsin lyxshake från max och den var god men mäktig. Jag är elak och Jennifer tröstar. Jonna är söt och jag blir sugen på att skriva när hon är de (alltid), hon är min bloggkompiz. 

Och just ja. Jag har fått jobb.

Kommentarer
Postat av: Jenni

bästabästabästa, allt med helgen har varit bra, med allt menar jag dig också. CP som säger så om dig själv :@@ var de mascaran som jag har? den jättebra? ily ily <3<3

2011-04-10 @ 19:50:25
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0