Live from the white fåtölj (stavas det verkligen med å? )

Idag ropade Jonna på mig på stan :D Då blev jag glader!

Och så ni vet, så försökte jag nyss äta en blodapelsin men när den va lite för mogen och fick sönder och blev kladdig när jag skalade den så började jag nästan gråta av frustration så jag slängde hela helvetet och nu ska jag äta chips i stället. SÅ GÅR DET!
OOOOOOOOCH
så är jag ledig tisdag och onsdag. För mitt program är FETT med FETT bra lärare och FETA halvstudiedagar. Så imorgon ska jag ha en FET mysdag med Hanin för hon är FETT bra.

Nu, nu äre lugnt. Nu kan jag återgå till mitt liv. men nu vet ni.

Eller väta.
Har kommit på att de är skitskönt att tvätta av sminket när man kommer hem även fast man ska iväg igen. Känner sig hälsosam och nyttig typ, och inte så äcklig.

De va allt.
Återgå.

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: haahah du kan va så snygg!!! <3

2011-02-21 @ 22:01:33
URL: http://beingbellis.blogg.se/
Postat av: hanin

wihooo, DU är fett bra haha :D<3

2011-02-21 @ 22:32:42
Postat av: jonna

hihihihihihi ja lopade

2011-02-22 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0