Ni märkte att jag försökte va?


Hittade en hög bloggar som jag genast började följa, såklart. Glad som få men ack så avundsuk. Fan, jag vill också vara sådär lugn och sansad som folk kan vara. När jag är glad och visar det blir det bara en stor explotion av gladhet och capslock och stora bokstäver och uttragna ord som shiiiiiiiiiiiiiiiit och döööööör.
jag vill inte vara så. Jag vill kunna få ur mig hur glad jag är fast på ett lugnt sätt. Inte behöva använda sånt, bara en ren text.

Jag ska banne mig försöka mig på det. Känner att det är lite skabbigt att få ett ad/hdutbrott på tangentbordet för att jag inte kan uttrycka mig själv.


Kommentarer
Postat av: Bella

jag tycker i alla fall att du är söt även om du slår med nävarna eller lägger huvudet på tangentbordet!:D

2011-02-23 @ 21:33:59
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0