Töntarnas tönt

Åhh, bloggjävel.
Jag vill ha någonstans att skriva saker på, som ingen någonsin skulle få läsa, men som ändå möjligtvis kanske med min tillåtelse skulle kunna läsas. Fattar ni?
Anledninen är att jag vill skriva saker just nu som skulle vara så jävla töniga och mesiga och emo att blogg.se antagligen skulle radera hela min blogg om de läste det, och tänk då vad folk skulle tycka om mig om dom läste.. (hint - ni)

Sitter i Mattes säng och tänker lite. Han ligger bredvid och sover och det är en skitdålig "villinteensvetavaddenheter-film" på tv. Hatar såna. Fast Matte är fin när han sover (annars också, såklart), så jag kan kolla på honom istället för filmen.

Men eh a, nu fick ni en update där. Får väl helt enkelt skriva ett inlägg med vad jag egentligen ville säga och spara det i utkast istället.


Skola på måndag, kanske time for alla upgifter vi fick innan lovet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0