Du kommer bli så stolt över mig.. not

i taklampan och nyser upprepade gånger, har det där fula frågande ansiktsuttrycket men just idag kan jag i min ensamhet tycka att det ser lite gulligt ut i spegeln. 
Lyssnar på musik med lite lite för mycket bas men det göringet, jag blir pepp.
Idag har jag fått mycket väl godkänt på ett psykologiprov och jag känner mig smart. Tänkte att jag skulle förstöra det med lite plugg i matematikboken, provet jag jävligt jävla gärna får godkänt på är ju ändå på torsdag. Har nästan hela dagen på mig imorgon också, men ändå, varför inte småstarta?

Ska ta mig ett bad innan jag hoppar ner i sängen också, bada badkar har blivit min grej. Älskar det. Har du tråkigt? Ta ett bad vafan.

Jag och mina fina fina vänner planerar festivaler och utekvällar och skriver med caps för DÅ ÄR MAN FAN PEPPAD! Saknar fina Matte men längtar till helgen, lite i alla fall. Då ska jag göra högskoleprovet. Herre gud, varför ska jag göra det? 

Mvg i psykologi betyder mvg i ordbajsning. Så där fick ni, fet text om allt och inget. 
jag har föresten skaffat en kalender på internet, kände att det var många datum att hålla reda på, fint nu. 
Shit, tyst nu bara. Vill ni se lite fina bilder? Som jag har snott från Tumblr? 
Aja okeeeeeeeeeej då ni får väl derå..





Nu twittrade Anna om Björn Gustavsson, fan. Matten får vänta ett tag till, jag mååste ju bara se lite grejer med honom. Så längesen! (tack anna <3
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0