Hej Jennifer!

Först och främst. Här är alla bilder jag har på katter, alla är från Tumblr eller We heart it. Jag har en till men den är läskig med ett upp och ner kors på, så aa, den är läskig. Det här är bara söta katter. Och en grej till, den lilla bilden på den svarta katten - den katten ska jag ha när jag blir stor, så typ, pax.. eller nått.



<-- PAX


Hade du en bra morgon? Om man suddar ut att du måste vänta i två timmar på din bänk innan vi har idrott.. Är den hård, bänken? Tycker synd om dig, på din bänk. Och när du sitter på din buss. Föreställer mig att den är kall. Och att alla på bussen är lite som dom på banken - man inbillar sig att de har hiv eller nån läskig skitsmittsam sjukdom så man vill inte andas in om dom hostar, är det så? Kurar du ihop dig i din tjocka dunjacka i hörnet fönstret/ryggstödet i ditt säte och värmer dig där? Jag hade gjort så, och jag hade lyssnat på musik också. Gör du det?

Hur gick det att platta håret med den lilla plattången? Gick det bra? Jag hade nog satt upp håret i en slarvig snygg knut om jag var du, tror jag. Åkte du med Jacob till skolan föresten? Är det skönare att ha någon att åka med eller är det skönare att kunna vara helt morgontrött-arg och inte säga ett ord? Beundrar dig lite för att du hinner med bussen varje morgon (förutom den där enda fredagen du försov dig skitmkt). Jag hade aldrig kunnat komma upp och vara klar en exakt tid. Cred till dig.

Va roligt vi hade idag, visst hade vi? Va rockiga vi va, och ändå snygga liksom. Och du va duktig som åt upp all din efterrätt. Jag ångrar lite att jag inte va mer försiktig om mina strumpbyxor, ville ju ha ett par hela :( Dina var inte hela alls, men snygga ändå ju och framför allt rockiga. 
Och tack för kramen föresten. Den hårda långa när vi gjorde oss i ordning. Behövde den, laddade mig lite. Och peppade. 

På fredag får vi peppa igen hörru, jag längtar. Fast jag är lite orolig ändå. Shiit jag tror jag är lika nervös som Bella skulle vart, lilla Bella. Du får hålla koll då, lite i alla fall? Och följa med mig när jag måste kissa, okej? Lova?
Och P&L måste vi peppa ju också. Inte för att vi inte gör det varje dag men ändå.. Tält är så mysigt. Och att va varm på kvällen fast de är lite kyligt, bara man har varma kläder på sig. Åh. 

Nu ska jag läsa lite i min bok som jag gråter när jag läser, och sen ska jag sova tror jag. Hoppas du inte fick fullt så tråkigt nu, och att om du var på ett dåligt humör kanske det humöret blev lite mindre dåligt i alla fall? Och när jag kommer vill jag ha en jättekram. En lika stor och varm och hård som jag fick idag, okej? Snälla?

Du är riktigt riktigt bra tjejen, ily och god natt <3

Kommentarer
Postat av: Jenni

Kattbilderna var värda 1000 pip!! Bussen var kall och jag kurade ihop mig exakt som du skrev, fast jag åkte själv, Jacob var en bitch! Och morgonen blev jätte mkt bättre även fast min dator kommer dö om 3 sek :( Angående hostningen är det exakt exakt så!!!! varje morogn håller jag andan när folk hostar! TAck det behövs, alltså angående att jag hinner i tid varje morogn. Vi hade askul igår, och strumpyxor går alltid sönder när man INTE vill det!! tur att mina var JÄTTE trasiga, annars hade jag haft sönder mina med!! Kändes som att du behövde den, och JA såklart du ska få en exakt lika hård kram idag!! Eller inte 16 st, vad sägen du?? Jag ska hålla koll på dig imorogn (iallafall i början kolon pe kolon pe kolon pe). JAG JENNIFER KARLSEN LOVAR ATT JAG GÅR OCH KISSAR MED DIG!Peppa är vi bra på, om inte för bra? haha men P&L kommer vi peppa sönder haha!! <Ily, du är fan bäst! älskar att du la ner såhär mycket tid på ett fint inlägg till mig ily <3 <3 <3

2011-03-10 @ 08:35:00
URL: http://jenkmedk.blogg.se/
Postat av: Jenni

p.s. jag hittade ett uttag i cafeterian <3 <3 <3 <3

2011-03-10 @ 08:35:55
URL: http://jenkmedk.blogg.se/
Postat av: Anna

världens finaste inlägg, blir tårögd bara för att ni är så fina

2011-03-10 @ 20:07:31
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0