Livsfarligt

Farbror doktorn.
Mår inte så underbart, jaha ja. 
Tröja av. Känna och lyssna och shit va kall metallplattan är. 
Varför pratar du om dedär? Vad har det med min hälsa att göra? Jo jag tycker om att skriva, jo ja. Mer? Dansa kanske? Jo det är väl kul det också. Om jag är duktig? Jo kanske lite, jag vill ju tycka det i alla fall. 
Varför måste jag ligga ner när du pratar om det här?
Söndag? Jaae näe då ska jag hjälpa till med det här. Nej kul ska de väl inte bli men jag är så illa tvungen. Strunta i det? Jo om jag hade hjärta till det skulle jag faktiskt säga ifrån. 
Ja men jaha. Du skulle kolla mitt blodtryck, och därför allt onödigt vetande? I see, smart.

När man hör ordet blåsljud stannar ens hjärta ett litet litet tag, av rädsla för att just hjärta ska vara ordet som följer. 
När den roliga men ändå snälla och proffsiga doktorn väljer att lägga halsen efter blåsljud skrattar man till av lättnad. Blåsljud i halsen, inget allvarligt då alltså. 
Faktiskt bara kedjerökare 65+ och människor med starkt hjärta som har så och eftersom min ålder inte är hög nog att sätta ett "+" efter så har jag ett starkt hjärta. 


Inget farligt alls alltså, utan bara en bra sak.
För starkt hjärta är bra, det är det.

Kommentarer
Postat av: hanin

jag älskar dig<3

2011-03-23 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0