Making up for teenage crime

Jennifer kom och satte guldkant på min morgon, min morgon som började klockan 04.
Jag spelade otroligt dålig rundpingis på idrotten och skrev matteprov med en tjock dimma i huvudet. Svenskan gjorde dimman mer tät med tankar på 100p projektarbete och egna företag. Innan jag kunde förmå mig att gå och plocka upp barn på dagis gick jag till Annica och sov en timme. Dimman blev till en mer frånvarande känsla och på vägen hem var jag och Elin lika tysta, skönt.
Sen slumrade jag i soffan mellan småkids till barnkanalen och vaknade med jämna mellanrum för att få tillbaka andan. Väl hemkommen vid nio googlade jag adressen jag ska infinna mig på klockan 15:00 prick imorgon för en arbetsintervju och så skrev jag ut dubbla kopior av cv och meriter.

Nu ska jag låta dimman skingra sig lite (eller äre in i dimman jag ska?)och somna redan innan 11. Förhoppningsvis kan jag ta igen alla timmarna jag förlorade natten till idag. 
Håll tummarna för mig kompisar, på alla plan.

Kommentarer
Postat av: amanda

weee don't sleep when the sun goes dooooown, we doooon't waste no precious tiiime

2011-04-01 @ 14:36:15
URL: http://agyllensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0