Skynda att älska

God morgon. Mår lite sisådär idag men får helt enkelt lov att rycka upp mig. Halv 8 hos Joakim ikväll ju.

Igår kvälllllll, började jag läsa Alex Schulmans bok Skynda att älska. Alltså, amazing. Det kändes inte som att det var en bok ens. Började läsa och sedan efter 20 sidor kom jag på mig själv med att inte ha tänkt en enda tanke förutom bokens ord sen jag började. Det va som att någon spelade upp en film i mitt huvud, som att det var jag som hade varit med om händelserna i boken. Efter 20 sidor till blev jag tvungen att slita mig för att sova, men jag lovar att jag skulle kunnat förtsätta till bokens sista sida. Jag hade tårar i ögonen hela tiden jag läste, åhh.
En dusch nu sen tillbaka till boken, har längtat sen jag somnade igår.

Hett tips alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0