söt bild sådära på morgonen/lunchen?



Hade glömt bort att jag redan skrivit ett inlägg. De va så dåligt, ska fan ta bort det. Skäms. 

Sen jag vaknade har jag skrivit ett personligt brev, CV och referenser. Känner mig duktig. På fredag ska jag på intervju, är sjukt nervös haha. Men de går nog bra, ha så fina referenser :$$
Nu ska jag slänga i mig något och sen byta kläder, sen ger jag mig iväg en timme för att få rensa huvudet. Och kanske få en någorlunda bra bild av hur mitt huvud ser ut inuti. 

Sen ska jag plugga så hårt jag kan tills mamma komemr och hämtar mig och Tove, vi ska titta på när fina fina Emma sjunger på sin skola. Så fin tjej. 

På tal om Tove så har jag inte pratat med henne på säkert en vecka. Vi har bråkat men inte mer än så, alla ord vi har bytt med varandra skulle beskrivas i caps och med minst fem utropstecken efter varandra. 
Jag vill inte ha det så, jag vill att vi ska kunna prata med varandra och vara i samma rum utan att någon av oss fnyser och kommer med spydiga kommentarer. 
Det är synd. Jag får anstränga mig mera och hoppas på liknande resultat från henne.
Vi är ju ändå systrar..

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: tack finis!! ja de får vi göra, ni måste få mig pepp på p&l igen :(

älskar dig med <333

2011-03-31 @ 20:19:45
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0