What to wear

Har en helt ok bild (faktiskt) från en fotoupg i skolan som skulle passa så bra här, men icke. Blogg.se är den bitch jag lämnade hemma idag.


Sitter och lyssnar på lite musik och funderar på imorgon. Första dagen efter lovet, hm. Tänker att jag ska gå upp tidigt och välja kläder nu ikväll, så att jag slipper stressa. 
Tänker att jag nog också ska testa kläder till på onsdag. Min nära vän Joakim har sin halv 8 den kvällen och temat skuell visst vara rock/HC-ish.. Hm, tänker att jag ska nog fan gå all in och tänker nog peppa Jennifer på det också, så jag inte kommer och skäms haha, deal Jennifer? :D
Nä men det här går ju inte, in i garderoben med mig.

Kommentarer
Postat av: jenk

2011-03-06 @ 20:17:12
Postat av: Jenni

åhhhh... har kommenterat 30000gg nu men nehepp.. Bara en failad JENK som lyckades komma fram. aja hehe.. jaa!! peppa tok mkt. You know me if you pepp, I pepp. end of pepping, HÖHÖ <3 <3 //Tröttis

2011-03-06 @ 20:55:06
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0