Hoppas det

Inatt är det sår på axlar och armbågar som gäller. Det är ovanligt varmt i min lilla källare vilket inte gör saken så mycket bättre heller. Jag sov några timmar efter hemkomsten från klassresa idag trots de många sovtimmarna på bussen också, det var trots allt det enda vi gjorde. Nu 'r jag pigg och lite nedstämd. 

Lilla mamma är ledig imorgon så jag hade hoppats att hon skulle vilja titta lite på tv med mig, men när jag kom upp hade hon redan gått och lagt sig. Lite besviken sådär men det kunde ju inte hon veta.
Det känns lite konstigt att ingen säger god nat tlängre. Vi har alltid gjort det men jag antar att jag har blivit för stor nu. Lite sorgligt men på samma gång kan jag tycla att det är lite skönt att kunna känna sig själv i en familj med fem personer. Det beror helt vilket humör jag är på.

Hade jag inte varit 18 lovar jag att jag hade gått upp och lagt mig i mammas och pappas säng nu, men när man räknas som vuxen tar det emot lite, även om det bara är i hjärnan. Lite för ensamt såhär på kvällen.

Åhhhhhhhhhhhhhh shit. Jag skriver ju fan bara det jag tänker. Ska det vara så? Det kan ju inte vara kul att läsa men det är det enda jag har att skriva om. Är det inge kul antar jag att man bara slutar läsa. Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: jonna

haha vad jag känner igen mig i godnatt-grejen...

2011-05-05 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0