Plöjer, mosar.

Matteprov - done.
Vet dock inte hur det gick. Kaos i huvudet. Får veta imorgon. Finns chans för kollaps, hoppas inte.
Skulle läsa, somnade. Inte förvånad. Missade värdefull arntid och nu är jag stressad. Jag SKA ha läst ut boken tills imorgon, finns inget annat möjligt. 
Körde till max hamburgare idag. Värt, gick jättebra. Fick peppen av Jocke tror jag, Woooh! 

Allt för peace är fixat, och idag fick jag min första lön. Inte mycket men shit jävla fan va värt de är. Väntar bara på ok med semester från bemanningstjänst, sen jävlar är allt klart.

Ska läs tills jag stupar nu, skiter i om jag inte får sova. Sista i skolan år 2 och jag ska fixare. Damn it det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0