Tankar i mitt huvud


gammal bild, utanför tim tror jag. litet klädjeskutt med tobbe haha

Alltså idag är en såndär dag när jag känner att om ingen helt ok najs tidning hör av sig och vill att jag ska skriva för dem kommer jag hoppa från relativt högt ställe snarast. Men det är så svårt, att veta vad man vill liksom. Idag älskar jag att uttrycka mina känslor och tankar i text och imorgon kanske är en såndär dag jag känner att jag vill plugga gärnet i 4 år till för att sen bli bästa sjukgymnsaten någonsin och tjäna FETT med stålar. Tisdag kanske är en sån dag jag vill jobba i någon hipp klädaffär med lite överdrivt höga priser och extraknäcka på hemtjänsten, vem fa-an vet liksom?

Jag vet fan inte. Vet ingenting. Vet att jag har fet beslutsångest, men det är det enda. 

Nu ska jag make some money så jag kan lämna tillbaka allt jag stulit från mitt lilla sparkonto. Det om något är ångest. Att stjäla från sig själv. Hur dum?


Idag börjar spotify kosta hörrenini. Tycker dock som Anna sa att musik är värt att betala för. I alla fall när det är en sådan simpel summa som 99 riksdler i månaden. De har man fan råd med, och om inte kan man lyssna webbradio. Inte fy skam det heller liksom.

Ching



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0