Woohpido

Idag förbereder jag mig metalt på mest allt som händer inom de senaste månaderna. 
På att jag idag kommer att sitta uppe halva natten (om jag tar en powernap som jag brukar asså) och plugga matte.
På att kanske få mitt självförtroende krossat imorgon om jag inte klarar matteprovet som avgör g/ig i mattekursen. 
På att jag oberoende på hur det går på matten måste sitta uppe halva natten på torsdag också och läsa ut arnboken.
På att kanske inte få semester på cpjobbet jag anmälde mig till och pga det vara tvungen att fejka två veckors sjukdom... "säkert"

Och en massa andra dryga saker jag inte alls har någon kontroll över, som jag bara kastas in i med huvudet före. Woohpido va läskigt de är.

Nu - börjar mitt sittauppehelanatten-plugg.
Håll tummarna imorgon plz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0