1 tanke

Jag skriver väldigt jävla asmkt skit här när jag är ledsen arg emo whatever. Kanske borde sluta med de, jag är ju en glad chey egentligen..? Och om jag bara skriver när jag är arg framgår ju inte det så bra direkt.....
Men de känns liksom bra att skriva då. Eftersom de flesta av mina vännerinte  är 'prata-om-allt-på-jorden-vänner' och dom som är de har sagt att dom vägrar trösta/lyssna gällande vissa speciella saker / är DÅLIGA på att lyssna och trösta / inte är så passande att prata med om vissa grejer, så äre skönt o bara skriva massa massa skit och sen får vem som vill läsa, och jag behöver inte ens veta vem som läser. Rätt jävla skönt faktiskkt.

Nu ska jag försöka göra mitt liv lite bättre/värre jag är inte riktigt säker på vad som stämmer bäst, men jag ska i alla fall gå till hemköp och hyra film. Något att fördriva kvällen/natten med, nu när de inte blev som det blev..

Kommentarer
Postat av: you know who i am fo serious

du får prata med mig, om du vill E>

2009-12-20 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0