blaha som myspace hade kallat det

Jag orkar inte stanna kvar
jag är för hungrig och för trött.
och vi har varit här så många dar
och de blir alltid lika blött

ååh vilken jobbig dag de blev. Undrar hur i helvete det kan vara jobbigt att ligga i sängen och halvsova. Att tänka tar för mycket energi för att över huvudtaget vara värt. Det funkar bäst om man bara låter bli. Allt känns rörigt fast ändå så jävla rent. Känner mig så glad, lycklig 24/7. Hade de vart en film jag sett hade jag sagt "dedär är för bra för att de ska funka, sådär kan det inte vara. De är för bra. Något dåligt måste hända." Nu äre ingen film, nu äre på riktigt. Fan va bra livet är alltså. luv it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0