en annan grej..

.. som inte är så najs idag är att min dator, den lilla fina söta från skolan. Den har en buckla? Eller, inbuktning kanske? Vettefan va jag ska kalla det, men den finns där ialla fall. Och jag vet inte vad som har hänt heller. Helt uppenbart att det är något som hänt. Vet bara inte vad. Sen va de en typ, glipa? överst på skärmen idag oxå. Men de fixade jag till. Så dålig är jag inte. Men nu är frågan vafan de är som har hänt? Just idag har jag all rätt på jorden att misstänka min syster. Aa, hon som skyller allt på mig. Ska ha korsförhör när hon kommer hem. Oj oj oj va jag ska vara elak. Eller inte elak, typ som han Gibbs i Navy CIS när han förhör folk..

aa, så blire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0