badass kickerbabe

Heyy!
Jag va nyss upp och gjorde lite frukost. Ingen va vaken än så jag va så snabb och tyst jag kunde för att let's face it, de verkligen suger att göra frukost till någon annan än sigsjälv när man är riktigt hungrig. Jag lyckades iallafall inte väcka någon och nu sitter jag i min säng och myser med mitt te och mina mackor haha?

Igår somnade jag runt tio och sen vaknade jag halv 3 på natten, kul. Men efter lite om och men somnade jag om igen och sen vaknade jag halv 8 igen. Så nu är jag nog utvilad och lite pepp på dagen tror jag till och med.

Haha jag kollade mig i spegeln nyss, och dog lite inombords. Jag vet inte vad som har hänt, men mitt högra ögonlock är helt svullet?! De ser ut som att jag har en blåtira, fast utan färgen dårå.
De ser så brutalt ut :( Värsta kickerbruden typ. Bad kickerbrud, badass kickerbrud, badass kickerbabe? Badass kickerbabe lyckades iallafall få en "blåtira" en fredagskväll utan att ens vara ute. Då är man skicklig.

såatte aa, passa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0