tillit är inget du kan stjäla

Lyckades bli riktigt jävla deppig/tjurig/arg/ledsen w/e. Gick ner på mitt rum och åt chips och tyckte synd om migsjälv. Började prata med Tobbe över msn och sen blev jag glad igen. Tänk va bra han kan ibland :)


lina säger:
haha skaffa körkort
Andersson' säger: ok brb
lina säger: : D
klar snart elr? ._.
Andersson' säger: DONE
lina säger: ska vi dra då, elr?

Vi ska åka och stänka ner barn som går vid vägen när det regnar. Som här typ - 
http://www.youtube.com/watch?v=On1drhgxGWU&feature=player_embedded

Och så var de ju lite Singingbee celeb's förtjänst. Jävlar vad jag garvar. Peter Walbeck är så sjukt skön. Synd att han inte vann bara, hade blivit ännu gladare då ju :)



______________________________________________________

På tal om att vinna, jag hoppas somfan på att Foki vinner årets blogg, och de är jag nog inte ensam om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0