k0

Jag Jocke och Robin drog hem till Jocke och spelade TDWP på gh i typ 2 timmar, sen åkte vi ner på stan. Åt pizza på en pizzeria på sturegatan typ, ahaha? Nytt ställe för mig, men de va najs. Sen köpte vi tuggummi för Robin hade vitsås på sin pizza ;D och efter de satte vi oss utanför konserthuset och väntade på att resten av klassen skulle komma dit. Medans vi väntade kom Jockes fanboy och pratade med oss, hahah fett fint o ha fans, Jocke är bdbkändiz!
I ALLA FALL, så kom alla andra till slut, vi fick en uppgift och satte oss i domdär obekväma stolarna :( Asså.. jag kan ju inte säga att de va asbra, men de dög? De va kul med människorna som va med iaf :) I pausen åkte jag på Marcus longboard och jag va bäst etc etc.. HAHA omg. Eh.. Efter allt gick vi till Mc Donalds och köpte kaffe och glass :))) Haha fan va b med donken, men ingen annan ville gå någon annanstans ._.
Sen hämtade Robins mamma oss, hon heter Lena om alla ville veta de. Fan va skönt o slippa 92:an runt nio haha!

Ehh.. kom hem, städade köket, låtsades plugga lite, satte mig vid datorn, och nu sitter jag här. Ouff jag måste plugga matte tills imorrn, första provet OCH så måste jag göra en matteläxa haha? OCH så måste jag lära mig räkna på tyska? (nybörjartyska är grejen!)
Får lov att börja nurå, kommer somna runt 2 i guess haha :(

Aja, hoppas alla andra får en bra kväll/natt iaf, puss och sådära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0