tja hösten du äger

Saker är väl inte direkt som de borde vara, men man får ta och göra det bästa med de man har för tillfället.
Min biologilärare (Bullfi/Birgitta) kommer att bli min död. Varje måndageftermiddag sitter jag och lyssnar på henne prata på om allt mellan himmel och jord i 2.5 timmar när det borde vara BARA biologi. Då mår man great!

Efter skolan åkte jag till fia och hade de mysigt <3
Sen åkte jag hem och sen direkt till träningen. Ragga idag, trevligt! När jag skulle hem var det mindre trevligt. Spöregn är, hur mysigt de än låter, inte så fint när man ska cykla hem. Nej tack.

Nu sitter jag i soffan med den nya bärbara datorn min mor köpte på impuls idag efter jobbet.. OKEJ?! Jag fick minsann ingen, men när jag ska få en från skolan nästa dag så går de helt klart att köpa en lite random. (JA, JAG SKA FÅ DATORN IMORRN) :DDDDDDDDDDDDDD

gonatt eller nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0