snö/hagel/regn/vafan?

åhhhh har ni sett hockeyreklamen med Petter? åhhh den är så braa <3 nån som vet vad låten heter? åhh craving på spotifylistan!

sitter och har nyss kollat på Tyra Bank's show och nu äre Top Model. verkligen blattishvecka! kan inte lägga av haha :D
cyklade hem i spöregnet, skiiiiiitasakta för att jocke inte skulle få gegga på sin nya jacka (han har ingen stänkskärm på sin cykel) nu har jag setat och ätit allt jag hittade typ och mår illa. åhh åt för mkt. dricka te också. de får bli de resten av dagen (Y) skitbra

imorgon
vill jag att de ska va fint väder. man blir glaaad. idag sög haha. förutom gympan. de va kul. min basgrupp är så jävla värd, sarwar bar sirin och jag o larran sprang efter hahahahahah aldrig garvat så mkt. omg

ordspyaaaa ska sluta nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0