pip i öronen och hudcancer, (Y)

musiklektion idag KL 8 på wenströmska, helt ok! de enda som inte va ok va vädret, men robins pappa skjutsade oss (lika snabbt som vanligt). fettbra. vi sjöng lite rockstar, smittade wenströmska med lite fejk estetbaciller och träffade tobbe när vi hade slutat oxå.

sen åkte vi ner på stan (jag anna jenk bella jocke o robin) o käkade på bredbar. alla åt av alla men vi blev mätta iaf? (Y) jocke drog iväg o klippte sig, robin åkte hem och jag, jenk bella o anna gick till glada oxen o soolade i dubbelrum. haha, pratade om ASMKT och sen upptäckte vi att de va hål under dörren. lyhört värra asså, aoutch.
haha, mästersolarna när ja låg i, (de kändes säkert) : "visst är hennes ansiktsförstärkare inte på?" "neej haha" "jofan de varen, shit"
men de är lugnt! de va bara efter 5 min såatte ja har kvar hud i ansiktet, yes i have.

sen gick anna och mötte sin boy och vi andra gick runt lite på stan o fixade lite. sen åkte vi hem till mig och fixade oss, och sen kom robin o tim och vi drog ner på stan och åt och sen blev de spelning.

JAG VET ATT ALLA VILLE HÖRA OM DEHÄR

den slutade 3 timmar innan de va sagt, men de är ok! kom hem runt halv 11 tror jag, och gick o la mig direkt. nu vaknade jag och mår riktigt jävla illa och allmänt dåligt. mhh, najs. näh





de är BARA sexigt med blött hår 'fuck you-ansikte' och röda kinder med fräknar. så alla är på de klara med allt asså



haha tycker alla kan bjuda lite på bilderna, även om de är svårt att låta bli behöver man inte va cpsnygg hela tiden, ehmrh.. :D 


Kommentarer
Postat av: amanda

fifan va kul det var igår alltså!! :D

älskar dig massa gummsegumms<3

2010-02-20 @ 14:19:47
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
Postat av: Bella

haha asså jag i duschen-bilden :( hahaha aja men de va rätt kul när ni satte på fläktarna så mitt duschdraperi kramade mig typ hahah <3<3

2010-02-21 @ 11:34:59
Postat av: Lina

hahahahah så jävla kul <333

2010-02-21 @ 23:11:13
URL: http://okejlina.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

träffas på lovet? :)<3333333

2010-02-22 @ 18:50:59
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0