The truth is you could slit my throat, And with my one last gasping breath, I'd apologize for bleeding on your shirt.

nyss :
jag - mamma, jag vill verkligen färga håret mörkt. asmycket verkligen.
mamma - ahja, men gör de då.

?!?!

omg
jag ska prata med min frisör imorn på stan<333333

__________________________________________________________________________

jag ska snart leta reda på lite svart sytråd och  klippa och leka lite med två linnen som är så fula att jag gråter när jag kollar på dom haha. värsta jag någonsin har köpt.
sen ska jag städa lite till och packa lite grejer för imorrn.
ihhhh ja längtar! vi har 2 timmsr musik imorrn, sen slutar vi tio. jag bella jenk o banana ska käka lite på stan, sooola och skaffa lite hudcancer antagligen och sen dra hem till mig och fixa oss. sen kmr de lite flera och sen ska vi åka på spelning. woho, jag är glad.

sen på lördag måste jag ha nånstans att sova HAHA, såatte.. får se hur de blir! :D bra att dom slänger ut mig lol .. ;)


Kommentarer
Postat av: hanin

ååh va kuuuul !! vi kommer se ut som syskon ;D haha<33333

2010-02-18 @ 16:16:46
Postat av: amanda

ååå gud va kul!!!! :D:D kommer bli sjuuukt snyggt!! <333

2010-02-18 @ 20:27:13
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0