We die only once (AND FOR SUCH A LONG TIME)

jag sitter uppe i vardagsrummet med mamma och pratar lite. kan inte sova så jag har lite vaken-tid att ta igen. känner mig lite deppig och nere, då funkar det bra att prata med mamma haha. prata lite allt möjligt och ingenting. har läst 'heja abbe' hela kvällen och blir lika glad som ledsen varje gång. så fina killar dedär :)

ska snart göra fjärde koppen te ikväll och gå och lägga mig i sängen och läsa vidare, och sova om några timmar kanske. trött nog då kanske, får se. hoppas kanske.
har iaf pratat ihop mig med mor och ska ta en liten sovmorgon på fredag innan doktorn. onödiga busspengar liksom, hehe..



eftersom jävla damp-Vista inte ville vända på sista bilden som egentligen va snyggast får ni bara två bilder. stackars er, vistas fel. blame it on Vista

Kommentarer
Postat av: hanin

ahah omg va fina bilder! love u<33<3

2010-01-21 @ 18:00:56
Postat av: Lina

ihh ily hanin <3

2010-01-22 @ 12:59:41
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0