hemmaa <3333333<33<333<33333

hemma efter den bästa och värsta veckan i hela mitt liv. inte lite slut nu asså. stort plus att ja drog på mig väärsta förkylningen när vi ändå höll på, varför inte ta allt på samma gång liksom.

efter en vecka i tält och endast bajamajor skulle man kunna tro att jag är lite härdad iaf. icke! när de flög runt en harkrank (ni vet? långa ben o vingar o äckel) fick jag panik och sprang upp till min lillasyster som var tvungen att följa med ner på mitt rum och leta efter den så vi kunde brutalt mörda den. okej vi kastade en handduk över den men ändåå! sen gick vi upp och där vare fler, sprang runt i vardagsrummet i panik ett tag sen kastade vi fler handdukar. nu ligger nästan alla handdukar vi äger på golvet och vi vågar inte ta upp dom. bra början på resten av mitt sommarlov!

och imorgon ska jag träffa matte. fan va ja har längtat!

nu ska jag äta resten av mitt ihopsmälta godis och sen sova lite. i min säng. utan sovsäck, utan 25 grader och utan däckade grannar i förtältet. shit va jag har saknat hemma asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0