popcorn o kryptonit

jevla da' asso!
åkte till hanin saba o ayeh, linda va oxå med! vi kollade film, åt (jag mest) hanin tog lite kryptonit och vi va oroliga. linda made me ghettokid in tha head och vi kollade spexkatalogen. hanin blev stålis igen o vi kollade på mer film. sen nu kom ja hem. åhh bättre b-rudar får man fan spec.beställa.

tog skitmånga bilder, men tror ja ska byta om kolla lite på tv, är jag vaken längre kanske ja får tråkigt o orkar dra dom ur kameran.

stort minus
MIN JÄVLA TRÖJA HAR INTE KOMMIT ÄN?!?! junkyard ska ha hatmail

Kommentarer
Postat av: hanin

haha joo jag hade ett litet svagt ögonblick men kul hade vi allafall ! :D

2010-03-06 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0