Thomas H. Cook

skrivit klart bokrecensionen nu. ett a4, duktiga cheyen liksom. kanske läser ut boken nån dag, den verkar bra efter att jag skrev om den, haha...................

nu ska jag kolla på film, 'upp' ? dom sa att den va sorglig i början, i like. kan dock inte slå wall-e. har aldrig grinat så mycket till en film. tragisk

har bara ett dilemma nu;
hur fan ska jag kunna säga författarens namn imorgon utan att de blir ett fulare ord..? Thomas H. Cook. jag VET att de är cook som i laga mat typ, men de är ju bara att byta eeeen enda liten bokstav, hahah kommer fnissa så jag dör.



Svar till bella (L)
(känns lame o bara skriva svar på sina egna inlägg, skaffa blogg så man kan skriva där ist haha)


Krya på dej lilla gumman! Du kan ju förfan knappt äta nånting, haha du måste va mer försiktig! Inga fler matförgiftningar nu, och absolut ingen magsjuka du inte kan smitta mig med, deal!? :*

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha vad gullig du är <3 ska försöka puss :*

2010-03-29 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0