Bring the noise

hoppas alla hade skitkul inatt då. de hade inte jag. "jag ska sova asmkt så jag är pigg på lördag" har man vänner på valborg (nu ändrat till hordatum) kan man inte planera sin natt själv och inte heller hur mycket man vill sova.
ursäkter tas emot med pengar eller något man kan äta, på måndag. "haha"

nej men seriöst, jag sov kanske 3 timmar, vet att de inte riktigt va nåns fel men jag har morgonhumör of kill och spec när jag inte har sovit.

nu ska jag duscha och göra mig i ordning och sen drar vi oss mot örebro. de kommer bli fiiint och ju tidigare mitt humör går över desto bättre. laddar upp med socker så jag kan vara på toppen hela dagen hoppa över dalalrna lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0