Lauren and Jason take two



måndagseftermiddagar suger verkligen brutalt hårt. jag jocke och robin satt och plockade med små plastbitar som skulle föreställa neutroner o skit och när robin klappade mig mentalt på huvet skrattade jag så jag grät. verkligen trött och så varvar man det med "lite" socker. we know how to do it! om man säger.

på andra bilden äre tyvärr inte jag som utvecklat en tredje hand utan jocke som mentalt klappar min skärm. hade vart coolt med en till hans typ, fast kanske inte.

snart kollat hela säsong 1 av the hills (aa agrva ni, gör de) och snart ska jag iväg och dansa. sista för terminen. fyfan va jag kommer ha ångest. kommer börja springa fan. på riktigt!

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

du är så jävla snygg!

2010-05-10 @ 23:29:40
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0