Not even kidding guys

Idag när jag borstade tänderna gjorde jag inte den dagliga kollen av tvättstugan. Så att det inte står nån liten mördare där och väntar på att jag ska somna alltså, you know?
Varför inte kan man ju tänka? Kanske inte bryr mig helt enkelt. Antingen är jag för stor eller så har jag utvecklat hemliga superkrafter så de gör inget om nån kommer in i mitt rum mitt i natten. Hmm
För säkerhets skull byggde jag en fälla innanför min dörr. Så de inte kommer nån tjuv eller mördare, nu när jag ändå inte kollade liksom. De skulle ju vara så typiskt. Här är den:
Nä men skämt åsido guys. Dedär är ingen fälla (surprise, i know!) men de ser ut sådär på mitt rum. Så jävla stökigt. Not even kidding guys. Måste ta tag i saken och städa, igen. Dock skulle de funka som fälla om de skulle behövas en..!
Hatar tumblr ibland. Eftersom typ ingen man känner har de måste man följa massa random usa-kids som skriver EXAKT som usa-kids pratar och röker på typ hela tiden och då smittas man av deras prat (skrift..?) Så nu, efter en kväll med enbart datorn att umgås med tänker jag på ghetto-amerikanska. De smittar på bloggen också, ser ni? Jävla fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0