_ALLA_ filer _MÅSTE_ sparas !!!!!

Idag har jag varit skitdryg och bara deppig. Förlåt alla? :c

Efter falska förhoppningar av snällis-Dan (datakillen på min skola) så fick jag fylla i en lapp och skicka iväg min baby på operation. Kändes som att jag utvecklade magsår på tre sekunder typ. Han skrev att jag skulle skriva på min lapp att jag ville att dom skulle rädda alla filer som gick, och tro mig, det gjorde jag. Som rubriken skrev jag, jättetydligt. Får jag tillbaka datorn utan bilder vet jag inte vad jag gör.

Nu sitter jag hemma hos Annica. Elin sitter i soffan och dricker sin fjärde mugg vatten och Ted sitter i den andra soffan och är sur på mig, tror jag? Han är dissig i alla fall, hur nu en 6åring kan vara de.
Annica kommer snart med Mc Donalds till mig och kidsen, då blir jag lite glad(are?)

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: hahaha sötis :D <3<3

2010-10-21 @ 20:10:09
URL: http://beingbellis.blogg.se/
Postat av: hanin

haah gullet<3

datakillen heter Jan hihih :D han är väl itne din pappa heller ;D ooh 2 flugor i en smäll oohh jajaj förlåt va dryg hahah

2010-10-21 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0