De bästa som jag vet och allt dedär

Gick en promenad med skolan imorse (inte för att ja ville, de va obligatoriskt) sen åkte jag hem till Matte. Älskar onsdagar, jag är ledig och han slutar skittidigt, wooh! Va där hela dagen och myste, kollade på film som va sorglig och tog skitöntiga bilder med hans dator haha, skönt att de finns nån som kan mäta sig med min o-coolhet :$$

Kom hem hem och ät lite smått, drack te och nu ska jag kolla första resident evil-filmen. Måste tagga fredag ju, plus att jag inte kommer ihåg filmerna..

Fick mitt skolfoto idag också, riktigt nöjd skulle man kunna säga! Kanske skannar de nån dag och slänger upp de. Den som lever får se.. Film vare nu ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0