idag liksom? imorrn liksom?

Asså, a. Vill inte säga att jag inte är pepp på moshpit imorgon, men fan, denhär helgen asså? Känner att jag vill vara hos Matte i helgen för jag har inte tränat bort min abstinens sen sommarlovet. Ligger i hans säng och halvkollar på tv medans han sitter vid datorn och allt är allmänt mysigt och jag somnar till ett tag. Kan inte beskriva hur fel de känns att bli tvungen att dra sig upp och gå till bussen, "mitt i" natten. Blir inte bättre av att jag missar bussen och mäste gå tillbaka och vänta en kvart innan jag får gör om samma prosess. Och de blir verkligen inte bättre av att finisbellis frågar om vi vill komma och kolla film hos henne med några andra. Fatta mysigaste freadgen på länge. Nu ska jag snart plocka ihop mina grejer igen, och försöka hinna med bussen, igen.

Önskar att alla skulle planera sina påhitt efter mitt schema och liv. underbart, skulle ordet vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0