Newbie's going down

För några dagar sen kom det på tal att vi borde åka till Romme över en dag och åka skidor, jag och mina fina vänner. Sagt och gjort, ikväll bokar vi buss etc och på lördag klockan 7 åker vi från Centralen. 

Det tog någon dag och många pepptalks innan min ångest försvann (har aldrig stått på ett par skidor i mitt liv) men nu är jag så pepp man kan bli! 

Började redan imorse att planera kläder man borde ha på sig när man åker, har förstått att fet jacka inte är ett alternativ?
Vi gjorde vad tjejer gjorde bäst imorse, spenderade historialektionen på att googla Elin Kling + skidor. Girls will be girls. Nu har jag en aning i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jennnnnnnnnnnnnniiiiiiiiii

hahaha kom på nyss att jag sa att jag skulle ha hårband och toffs... Smart_brud ska ju ha en ful hjälm :( haha <3

2011-01-17 @ 19:25:04
URL: http://jenkmedk.blogg.se/
Postat av: Bella

jag kommer ha en feeet jacka! skönt om (när) man ramlar, hehe :D

2011-01-17 @ 20:50:15
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0