Nu vet jag!

Nu vet jag vad jag ska ha på mig! Inte riiktigt säker på att de är så vidare snyggt men de får duga. Tänker inte skriva vad de är heller, kanske är mer givande att visa ett par bilder om ett tag? Tror de va :)

At the moment sitter jag och äter. Makaroner och köttbullar.. lyxmåltid typ. Näe, men de är enkelt att laga, trodde jag ja! Jag har lyckats med denhär maträtten förut men idag gick de inte som jag hade velat. Köttbullarna smakar som dom är minst 3 år äldre än jag själv, och makaronerna är för salta OCH helt torra och äckliga. Till och med jag som är det sämsta ketchup-fanset på jorden har hällt över hela fatet. Euw!

har i alla fall spenderat heela dagen åt att fixa mig etc etc etc.. Och inget väldigt imponerande resultat kan jag väl säga att de blev, men de får duga. Nu ska jag äta upp, leta reda på ett par svarta strumpor och borsta tänderna, som drar jag iväg!

Take care! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0