- done that

Åh, Hanin är fortfarande bäst <3 Vet inte varför, men alltid på kvällarna får jag lite Hanin-abstinens. Saknar henne lite varje dag, även fast hon går i min klass, haha babe <3

Idag har jag -

Skrivit 2 uppsatser om samma film. Hon ville tydligen bara veta vad J A G tyckte om filmen. Oviktigt tyckte jag.

Haft sjukaste träningspasset ever. Med undantag för Oskars dansgrej, de va sick. Kan iaf inte längta mer tills imorgon när jag ställer mig upp bredvid sängen och sen faller till golvet för att mina benmuskler inte funkar som dom ska.

Ätit kladdkakasmet medans jag önskat att de inte skulle märkas något. Lite onödigt nu i efterhand för nus kriver jag de ju ändå här..?

Åkt hem till matte och vart där ett tag. Najs!


Dagen va rätt bra faktiskt. Nu hade jag tänkt att jag skulle duscha fast tror jag tar de imorgon när jag vaknar istället. Riktigt trött nu faktiskt ):

Kommentarer
Postat av: hanin

åh du är bäst !!<3<3

jag saknar diiig Lina jag vill att vi ska börja va som vi va förut, vi var ju typ jämt :'(

saknar det<33333

2009-11-19 @ 09:51:01
Postat av: amanda

du är så söt Lina! <3

2009-11-19 @ 18:18:08
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
Postat av: Frida Luleå :>

haha, ååh, kladdkakssmet är fett med gott men jävligt feett x>

jag saknar dig : < <3

2009-11-19 @ 18:27:40
URL: http://fridky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0