bam bam baaam

Nu sitter jag här igen efter en träning och en mysig fika med Mickan, som vanligt på tisdagar alltså! Men de är konstigt hur glad jag blir av att träna haha, älskar de verkligen. Sick they say.
Började känna mig lite borta när jag satte mig på bussen och de har inte gått över än. Lite för tankespridd för mitt eget bästa, eller nått annat ovärt. Känner mig snurrig haha.

Imorgon:

bra:
 - sovmorgon till 12
 - lilla mamma fyller år = god mat <3 PLUS att jag får ge henne alla mina asbra presenter! bästa dottern typ!

Dåligt:
 - Missar idrotten (AA de är dåligt)
 - föreläsning om något ovärt
 - SVINVACCINET! ):

på något sätt ser jag fram emot imorgon, känns som de blir en bra dag. Hoppas jag inte får bieffekter-äckel av sprutan bara.. !? Aja, annars blire en najs torsdag då! :)

På lördag ska jag klippa mig PLUS att hela släkten kommer hit och firar mamma = fika <3 Bara bra saker kommer ur födelsedagar, och oftast är de mat :) Åhh, min feta lastbilsbrud som bor i mig börjar komma fram igen, HAHA, åååhh de är illa ): Och snart slutar träningen, DAMN va skönt de ska bli. Men samtidigt kmr de bli ångest framkallad av dålig kondition och allt man äter som inte är grönsaker. Men mer fritid säger jag inte nej till. Kanske ska börja dra ner på dansen.. känns inte riktigt lika roligt längre.. I alla fall inte vissa kurser..

Det kallas tvivel, vi får se hur de blir :)

Nu ska jag snart sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0