dom är rädda för varandra

Har blivit lite av en vana att inte uppdatera på helger. För mycket att göra på helger, för lite tid. Låt oss säga att de är en tradition. Och de är ju till för att hållas, right?
På tal om traditioner har folk börjat fråga vad man vill ha i julklapp.. Vad vill jag ha i julklapp? Ingen aning. En sladd från datorn till tvn så jag inte måste ligga och scrolla vad jag än gör på datorn. Pengar. Kläder. Kläder, går inte att önska sig. Ingen annan vet exakt vad som är snyggt ju :(

Iaf så har helgen vart sjuuukt bra <3 ååh ily helger typ <3 Så jävla skönt o inte gå till skolan, o sova bort dagarna ist, mkt mkt mkt mer värt. Dock får man lite ångest när man vaknar när solen går ner och sen är de bara mörkt hela tiden.. Men de får duga! Lätt värt de.

Känner mig lite trött nu faktiskt, även fast jag vaknade runt 3. . . . . . ): Ska försöka sova snart. Kan ju inte va vaken hela natten ju! Eller kan man...? :D Nääh, skulle bli illa imorgon haha.

sov gott nurå, ah okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0