göre!

Jag har bestämt mig nu. De va rätt :)

På något sätt blev allt väldigt struligt igår men det slutade med att jag tydligen är frisk nog att gå till skolan idag haha? Aja, gör mig inte så väldigt mycket. Började bli lite långrandigt att bara ligga hemma och sova. Har försökt att bli lite peppad på ikväll oxå, de gick väl sådär. Jag lyckades ialla fall bli LITE pepp på att gå upp ur sängen. Jag tror att jag nöjer mig med det så länge, och resten kommer nog smygande senare.

Jag ska dra till skolan om 25 minuter nu, måste klä på mig, och göra något åt mitt hår. Kan ju inte se ut såhär, går bara inte längre! Katastrof, Kaos.

Lol, black eyed peas är konstiga. Vafan lyssnar jag på dom för? Och varför blir jag så glad av just denhär låten? Ingen aning, men så äre. Nu ska jag klä mig. Ha en najs dag, de ska jag ha iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0