Make a little money, buy a fancy car

Här om dagen va de en tjej som slog mig på bussen när jag skulle åka hem. De va rätt obehagligt faktiskt. Vet inte ens varför hon slog mig. De va bara *box* och sen *fittblick* sen skrattade jag åt henne rätt högt och sen gick jag. Hah, undrar om jag hade gjort nått elakt ):

Anyhow
Så har jag varit och tränat nu ikväll. Åh vilken ångest man får. Efter att ha vart sjuk en vecka och inte kunnat träna som man ska, knappt ens vart ute, så har jag tappat konditionen helt. Helvete, jag som tyckte jag va uppe rätt bra denhär terminen. Men AJA, får väl fightas lite för o få tillbaka den, känner nästan att jag måste. lite tvång sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0