men vafan :(

Jag är hemma idag, allt lyckades bli otroligt mycket värre över natten på något jävla sätt. Jag sitter/ligger i soffan och svettas/fryser, och det har jag gjort sen imorse när jag vaknade halv 8 och inte kunde somna om. Najs. Har ont i hela kroppen, det gör ont att stå och det gör ont att gå. Ont att svälja andas och hosta. Ont i huvet, och nu i magen oxå. Följden av att jag inte orkar/har någon lust att laga mat, och att jag inte har ätit sen kebabpizzan igår eftermiddag hos Hanin. Fy. Det skulle vara helt underbart om någon ville springa upp till Asia house och köpa mig lite mat i en såndär fin vit kartong som det går i typ ett ton mat i. Har vart sugen ändå sen dom åt de igår på Navy CIS.

Har lite smått panik oxå. Hade planerat så mycket bra i helgen som jag kommer att missa nu. Och tänk om jag inte blir frisk tills på tisdag? Skandal. Ah då äre skitsamma, tänker gå ändå. Danger danger typ.

Nu ska jag peppa lite mat och kanske lyckas få i mig någonting. woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0