that's just sick

När klockan ringde idag trodde jag något va fel. SÅ fel kändes de att vakna innan 12. somna om lyckades jag med ialla fall. N A J S ! sen kom min kära mor och frågade närjag skulle vakna och då va jag ju tvungen att gå upp. aja en halvtimme fick duga. nu sitter jag och äter frukost! bam bam baaaaaaam! något har hänt på lovet, illa dehär. ANYHOW så ska jag gå och duscha snart, och sen ska jag cykla till skolan. asså FAN va duktig jag är - frukost och cykel, yea yea wow wow, kan bli bra dehär!

pusspuss babes idag är jag glad haha :*


The city is at a war
Playtime for the young and rich
Ignore me if you see me 'cause I just don't give a shit
The city is at war
Bless the young and rich
With designer drugs and designer friends

mhhh bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0