The devil wears prada

Aa, nu sitter jag här kvällen innan och är inte peppad alls längre. Känner på mig hur dåligt jag kommer må imorgon och hur dåligt humör jag kommer att vara på för att jag mår så pass dåligt. Fan oxå. Kom på mig själv med att sitta och längta till själva tågresan imorgon för då kan man sitta helt still och bara ta det lugnt. Jag oroade mig oxå tidigare för vart man kunde köpa öronproppar. Hade jag inte vetat att jag var några månader från att fylla 17 så hade jag gissat på att jag var runt 35-40. Då är det illa, gott folk.

Nej, jag får ta och peppa lite nu i min ensamhet. Ljudet på spotify är inte det bästa men TDWPlåtarna finns där iaf. Hoppas på mirakel eller nått annat fjantigt så att jag inte låter som en 95årig gubbe när jag pratar eller som jag ska spy när jag hostar imorgon. Håll tummarna för mig är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0