waow


I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance


Oj vad mainstream allt blev med en Gaga-text mitt i allt men aa, ja tyckte de behövdes! Så bra ju, jävla powerwoman hon är typ. Med liten snopp o allt...

Ligger i min säng med datorn på magen och klickar runt lite över allt. Va hos Hanin idag och myste lite, Saba va oxå med. Söta cheyor dedär <3
Känner mig lite deppig sådär, värsta actiondagen ju, klart man blir lite sliten liksom. Känner att jag vill ha en kram. Kanske rent utav är i behov av en kram, behöver en, nu. alla har gått och lagt sig. Ingen kram till lina, nope. Imorgon ska jag till stan tror jag, sen vet ja inte. Tobbe verkade pepp på något. Längesen så de blir najs skulle jag tippa!

Justja! Jag och Hanin gjorde bort oss rätt jävla dampmkt idag på bussen. Måste lära oss att hålla käften, kan sluta illa. Sen kollade vi på pinapple express(?) om den nu stavas sådär. Jag somnade och sa 'fettfint' när hanin garvade, och sen somnade hanin oxå. Jävla pundarfilm, påverkar bara man kollar lite på den, va längesen vi va så störda haha.

Kommentarer
Postat av: hanin

hhahaah alltsåå fyyfan va vi är skämmiggaaa! måste fan börja hålla käfteeen!

jag älskar att va störd haah (?) haahah<3

2009-11-21 @ 13:15:11
Postat av: Fia

jag tycker vi borde träffas snart.

för jag saknar dig. puss :* <3

2009-11-22 @ 11:25:54
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0