sött!

Jag kan inte sova, har tårkigt och så har jag växtvärk, eller liknande(?!) i armarna och benen :( Tänker då fan inte bli längre, de räcker som de är. Jag tycker jag är för lång för att vara tjej, 1,72, långt/kort? Jag tkr iaf de är för mkt. 1,65 skulle vara nice! Får väl typ, fixa dålig hållning eller nått.. :)

MEN, de va inte de jag skulle skriva om haha. Nu när jag sitter här och har tråkigt så har jag hittat ett jättegulligt spel på internet! De går typ ut på att du är en söt liten chey som blåser tuggummibubblor och ska akta dig så att inte bubblan nuddar någon av dom söta(? o= ) insekterna smäller bubblan haha? MOGEN CHEY etc etc, men aja, de är najs ändå!


http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bugs.htm

där har ni de haha, visst äre lite sött ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0