white trailertrash

Upp runt 06, ojojOJ så tidigt. Skolfoto vare oxå, så man försökte väl så gott de gick, hah! ._. Iaf så bytte jag och Jocke språk! Från spanska till tyska, SÅ värt de. Euw för spanska..
Sen på lunchen så åkte vi hem hela långa vägen till Jocke för han skulle platta håret ._. Fjolla ;)
Själva fotot blev nog sådär.. arg och stel tjej blev de.

iallafall ska jag lägga mig och kolla på tv ett tag nu, har haft ont i magen hela dagen, hoppas på att de kanske går över. Sn KANSKE jag klipper gräset, och sen åker o tränar. Åh, ska bli så skönt o träna!
Sen ska jag inhandla lite proviant till imorgon, när vi ska åka ut till ingenstans med skolan och göra nått 'kul' ..
Sen måste jag sova haha ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0