The one last thing before I shuffle off the planet, and I will be the one to make you crawl

nån smart brud smög runt bland ppl i know och mass-kommenterade denhär frågan. jag fick den också. smar brud, dels för att, snap va många som kommer kolla hennes blogg, och dels för de va en jävla klurig fråga.

Så fint med urklipp! Men, jag undrar: vad gör dig lycklig? Och vad har du för drömmar, livsmål, liksom? Vore så fint att få veta! Och jag tror att om du vet vad som gör dig lycklig och vad du vill göra är det lättare att bli lycklig :) Puss, peace o veganlycka :D

what makes me happy? tror att om man inte är helt fullständigt lycklig så är de svårt att veta. de är liksom aldrig nått riktigt självklart som gör en lycklig. men de är nog inte så många som är helt lyckliga. men ja vet fan inte, att vara lycklig i guess! Det gör mig lycklig att vara lycklig.
framtidsdrömmar? livsmål? jag vill väl göra som alla andra haha. ha ett fett highlife tills mitten av 20? sen bli lite mogen ( ha ha sure) va kär. sen bli old och antagligen få kids och najs hus etc etc. bra jobb också. kul men välbetalt. yes.

antar att mitt livsmål är att bli lycklig?
snap, that's deep.

just nu äre väl folk som gör mig lycklig. folk och pengar haha. eller nej, folk och upplevelser. p&l kommer till exempel fylla på mitt lycko-förråd ett bra tag framåt.

åhh vilket jobbigt seriöst inlägg de blev. såna är aldrig roliga haha.

Kommentarer
Postat av: amanda

jahaa men va kul! :D nejdå ni kommer hitta nåt, men sure jag kan höra av mig! :D PUSSS LOVE U BABY! <3<33

2010-04-08 @ 15:57:36
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0